truck  Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 20 ευρώ!

card  Άτοκες δόσεις με πιστωτική για αγορές >200€

espaEΤΠΑ

Αποσπάσματα 4

Συγγραφέας: Ευριπίδης
Κωδικός προϊόντος:
001250
Κανονική Τιμή 15,90 € Ειδική Τιμή 7,95 € (-50%)
percentage background
free delivery ico
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 20 ευρώ για όλη την Ελλάδα!
Τα αποσπάσματα από τα έργα του Ευριπίδη που δεν σώζονται ακέραια, μαζί με μια προσπάθεια ανασύνθεσης της υπόθεσής τους. Στον 4ο τόμο περιλαμβάνονται τα αποσπάσματα από τα χαμένα δράματα Μελέαγρος, Μυσοί, Οιδίπους, Οινεύς, Οινόμαος, Παλαμήδης, Πελιάδες, Πηλεύς, Πλεισθένης, Πολύιδος, Πρωτεσίλαος, Σθενέβοια, Σίσυφος σατυρικός, Σκίρων σατυρικός.
Χαρακτηριστικά
  • ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΕΙΡΑΣ

    004030

  • ISBN (13-ψηφιος)

    978-960-382-522-7

  • ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

    Φιλολογική Ομάδα Κάκτου

  • ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

    12,5x21

  • ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΕΛΙΔΩΝ

    296

  • ΒΙΒΛΙΟΔΕΣΙΑ

    Χαρτόδετο

  • ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

    Ναι

Περισσότερα Λιγότερα
Ευριπίδης

Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Αθηναϊκό δήμο της Φλύας. Κατά την παράδοση, γεννήθηκε στην Σαλαμίνα, την ημέρα της ναυμαχίας. Έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στην Αθήνα, κατά τον χρυσό αιώνα του Περικλή, την περίοδο ακμής της αθηναϊκής δημοκρατίας, βίωσε όμως και τον Πελοποννησιακό πόλεμο.

Ο Ευριπίδης παρακολούθησε τις διδασκαλίες του Αναξαγόρα, του Πρόδικου και του Πρωταγόρα, και συνδέθηκε φιλικά με τον Σωκράτη. Για πρώτη φορά πήρε μέρος σε δραματικό αγώνα το 455 π.Χ., και από τότε δίδασκε τακτικά μέχρι τον θάνατό του. Έγραψε 92 δράματα, από τα οποία έχουν διασωθεί πλήρως μόνο 18. Ο Ευριπίδης βραβεύτηκε με την πρώτη θέση στα Μεγάλα Διονύσια 4 φορές εν ζωή, ενώ το τελευταίο του βραβείο το κέρδισε για τις Βάκχες μετά θάνατον (το έργο δίδαξε ο γιος του).

Χαρακτηρίστηκε ως «ο τραγικώτατος των ποιητών» από τον Αριστοτέλη. Ανάμεσα στις διασημότερες τραγωδίες του κατατάσσονται οι Βάκχες, η Μήδεια, ο Ορέστης, η Ελένη, η Ηλέκτρα, η Ιφιγένεια εν Αυλίδι κ.ά.

Είναι ίσως ο σημαντικότερος εκπρόσωπος του αρχαιοελληνικού διαφωτισμού με σημαντικές επιδράσεις από τους σύγχρονούς του σοφιστές. Είναι επίσης ο κύριος εκπρόσωπος του ρεαλισμού στην δραματική ποίηση του αρχαίου ελληνικού θεάτρου. Ανάμεσα στις καινοτομίες του ξεχωρίζουν η ανάδειξη των πρωταγωνιστών με αντίστοιχη συρρίκνωση του ρόλου του χορού, και ο περιορισμός του ρόλου των θεών στην πλοκή, καθώς οι πρωταγωνιστές ευθύνονται οι ίδιοι για τη μοίρα τους.