Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Η παραπλάνηση στη διαφήμιση και στην πολιτική

Κωδικός προϊόντος: 005030
9,54 €
6,68 €

Οι άν­θρω­ποι α­ποδέ­χο­νται τη λέ­ξη «δια­φή­μι­ση» ως α­να­γκαί­ο, πλέ­ον, συ­στα­τι­κό της κα­θη­με­ρι­νής δρα­στη­ριό­τη­τας, αλ­λά α­πο­στρέ­φο­νται τη λέ­ξη προ­πα­γάν­δα, για­τί συ­νειρ­μικά αυ­τή θυ­μί­ζει α­ντι­πά­λους, κα­τα­σκό­πους και εν δυ­νά­μει πό­λε­μο. Δεν α­ντιλαμ­βά­νο­νται (κι αν το α­ντι­λαμ­βά­νο­νται, το θά­βουν μέ­σα τους για να το λη­σμονή­σουν) ό­τι η δια­φή­μι­ση εί­ναι κατ’ ε­ξο­χήν προ­πα­γάν­δα, συ­χνά κα­κής μορ­φής.

Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN (10-ψήφιος) 960-352-509-X
ISBN (13-ψήφιος) 978-960-352-509-7
Σχήμα 14x21
Αρ. Σελίδων 272
Βάρος (Kgr) 0,323
Γλώσσα Ελληνικά
Βιβλιοδεσία Χαρτόδετο
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο
Νέο σχόλιο
  • Μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια
  • Κακή
  • Άριστη
Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN (10-ψήφιος) 960-352-509-X
ISBN (13-ψήφιος) 978-960-352-509-7
Σχήμα 14x21
Αρ. Σελίδων 272
Βάρος (Kgr) 0,323
Γλώσσα Ελληνικά
Βιβλιοδεσία Χαρτόδετο
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο